ایلیا ایلیا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

ایلیا پسر

خونه مادر بزرگه

1390/1/18 15:48
نویسنده : بابای ایلیا
1,093 بازدید
اشتراک گذاری

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

بعداز بیمارستان رفتیم خونه مامان چون از اول هم قرار بر این بود چون ما اصلا هیچ تجربه ای نداشتیم خدا خیریش بده مامانو خیلی کمک حال بود ما حتی بلد نبودیم بچه رو بشوریم چه برسه به کارهای دیگه سر یک هفته بند ناف ایلیا افتاد وده روزش که شد بردیم پیش دکترزایمانش (دکترآرین ) برای ختنه که اونم یکهفته ایی خوب شد برای ختنه من و فرزانه موندیم بیرون  ولی دل من که داشت باگریه های ایلیا ریش ریش میشد  حالا ایلیا تازه داشت یکمقدار جون میگرفت وقیافش ازروز اول خیلی تغیر کرده بود البته حالا که به عکسهاش نگاه میکنم میبینم هر ماه قیافش فرق کرده خلاصه اینکه یکماه خونه مامان بودیم تا یواش یواش راه افتادیم  اومدیم خونه خودمون ........

بنده خدا این مامان ها نمی دونم تا کی باید جور بچه ها شون بکشن بدون هیچ مزد ومنتی ..... من که ازاین بابت ممنونشم یه متنی رو چند سال پیش یه جائی نوشته بودم که    دوباره بهش هدیه میکنم ......

 

بسکه پیدا بودی

 

هیچکس با خبر از نام و نشان تو نبود
چشمه ای صاف
نهان در دل کوه
غنچه ای سرخ
نهان در دل مه
هیچکس
در پی روح جوان تو نبود
نگران همه بودی اما
هیچکس
نگران تو نبود

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهسا- عمه ایلیا
19 فروردین 90 14:31
عالی بود ...برای مامان خوندم و خوشحال شد و گفت آدم برای بهترین پسرش هرکاری از دستش بر بیاد انجام میده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا پسر می باشد