ایلیا ایلیا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ایلیا پسر

خیال (تقدیم به پسرم )

1391/8/20 18:33
نویسنده : بابای ایلیا
2,087 بازدید
اشتراک گذاری

 

سرتاسر خیال من ؛ نقاش های کاشی هاش 

سبز میشن وناز میکنند 

مستا شبا توکوچه هاش هوای آواز میکنند 

 

سرتا سر خیال من ؛ هزارتا باغ دل گشاست 

هزارتا عشق دم بخت منتظر یه پاگشاست 

توسرسراش یه مثنوی ؛ رازو نیاز معنوی 

پس تو کجایی ابدی ؛ کجای این تیره شبی 

سرتاسرخیال من ؛ نقاشی های کاشی هاش 

سبز میشن وناز میکنند 

مستا شبا تو کوچه هاش هوای آواز میکنند 

شمایل جمال تو ؛ قلبمو روشن میکنه 

نمی دونی که عشق تو ؛ چه کاری با من میکنه ؛ چه کاری با من میکنه 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محمدرضا
25 اردیبهشت 91 18:57
سلام نقاشيهاي بسيار قشنگي بودن وآپم
آرزوی من
27 شهریور 91 3:11
تولدت مبارک عزیزم
سودابه
27 شهریور 91 17:21
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک تولد حضرت فاطمه معصومه و روز دختر مبارک باشه از طرف من و میوه دلم محمد متین
مامان سویلی
3 آذر 91 20:21
چه بابای با حالی دوست دارم باهاتون آشنا بشم به سایت دخترمنم بیایین
ﻣﺎﻣﺎﻥ محمدرضا
21 آذر 91 12:50
ﺳﻼﻣ ﺍﯾﻠﯿﺎ ﺟﻮﻥ ﺭﻭ ﻣﯿ ﺑﻮﺳﻢ ﻭ اپم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا پسر می باشد