ایلیا ایلیا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

ایلیا پسر

ایلیا ؛؛ یعنی خدا با من است

1390/2/17 16:39
نویسنده : بابای ایلیا
5,933 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

ایلیا یعنی اینکه خدا با من است ؛ ایلیا یعنی اینکه خدا در بیابانهای خالی از انسان نیست ایلیا یعنی اینکه خدا در جاده های تنهایو بی انتها نیست ؛ خدا در کسی است که قلبم برای اون می تپد؛  خدا در لبخندی است که ایلیا با نگاه مهربان من جانی دوباره میگیرد ؛ خدا در دستان ایلیاست دستی که بیاری میگیری در قلبی است که شاد میکنی ؛ در لبخندی است که به لب می نشانی ؛ خدا در بتکده ومسجد نیست ؛ در جشن وسروری است که بخاطره این هدیه  آسمانی بپا میکنی اونجای است که همه شادند وقلب شکسته ای نمانده ؛ حتی اگر تنهای تنها شوم بازهم خداوند بامن است چون  ایلیا با من است ؛ ایلیا جبران تمام نداشته هایم است .

با ایلیا فرشته ها برایم دعا می کنند ؛ با ایلیا ستاره ها شب را برایم روشن خواهند کرد واگر روزی دلم گرفت یادم باشد که خدای من اینجاست .....

وبه خدا گفتم : دربرابر این همه مهربانیت چه کارمی توانم بکنم ؟

گفت : یا ایهاالذین آمنوا اذکرواالله ذکرا کثیرا وسبحوه بکره واصیلا هوالذی یصلی علیکم وملائکته لیخرجکم من الظلمت الی النور وکان بالمومنین رحیما 

ای مومنین خدا را زیاد یاد کنید وصبح وشب تسبیحش کنید اوکسی است که خودش وفرشته هایش برشما درود ورحمت می فرستند تا شما را از تاریکی ها به سوی روشنائی بیرون بیاورند .خدا نسبت به مومنین مهربان است (احزاب ) 

گفتم : هیچ کس نمی داند تو دلم چه می گذرد .

گفت : ان الله یحول بین المرء وقلبه .......    خدا حائل هست بین انسان وقلبش (انفال /24)

گفتم : غیراز تو کسی را ندارم .

گفت : نحن اقرب الیه من حبل الورید ....... ما از رگ گردن به انسان نزدیک تریم (ق /16) 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

Mahsa
20 اردیبهشت 90 13:33
Kheyli aali bo0d
آتنا
18 اردیبهشت 92 14:57
من از این مطلب خیلی خوشم اومد. با اجازه می خوام کپی کنم....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا پسر می باشد